domingo, 27 de marzo de 2011

M'ha agradat / No m'ha agradat


M’ha agradat tornar a veure la pel·lícula “Diaris de motocicleta”. La vida del Che i el seu inseparable amic Alberto Granado abans de començar la revolució.

No m’ha agradat conèixer la notícia de la mort, fa tres setmanes, d’Alberto Granado. Descansi en pau...

M’ha agradat tornar a parlar amb una gran persona. De tant en tant hauríem de parlar més.

No m’ha agradat saber que alguns volen trencar la llei por un puñado de votos.

M’ha agradat reunir-me amb un conjunt de veïns i veïnes que lluiten per allò que creuen just. Això constata que la societat de la Llagosta és molt viva i te ganes de treballar.

No m’ha agradat la sentència del Tribunal Suprem envers la candidatura de Sortu. Tornem a perdre oportunitats per aconseguir la pau a Euskadi.

M’ha agradat la presentació de la candidatura dels companys i companyes de Montmeló. Allà també a arribat l’hora del canvi.

No m’ha agradat que el PSC vulgui presentar els seus objectius de Les Planes II amb diners de tots els ciutadans i ciutadanes. I un dia desprès li fan un book fotogràfic al senyor alcalde.

És evident que m’ha agradat, i molt, l’acte que vam organitzar el divendres. Vam oferir la visió d’ICV-EUiA respecte la política en general i el canvi que necessita la Llagosta en particular.

No m’ha agradat que l’única força política que no va assistir a l’acte hagi sigut el PSC. En castellà diuen “lo cortés no quita lo valiente”.

M’ha agradat gaudir d’un dia al camp amb la família. Feia molts dies que treballava molt intensament.

No m’ha agradat que abans de debatre res, el PSC em digui que no pot recolzar una moció que vol recordar els valors de la II República.

M’ha agradat la difusió que hem fet del vídeo de presentació de la candidatura. Fa quatre anys vam innovar amb el DVD i ara innovem amb un lip-dub.

No m’ha agradat que gent vinculada a la candidatura del PSC ens senyali amb el dit acusant-nos dels falsos rumors del reallotjament del barri de la Mina. Aquests són els de la campanya neta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mi blog, como el Ave Fénix

Buenas, os pido disculpas. Disculpas por llevar desde principios de 2015 sin escribir y disculpas porque después de estos casi tres años,...