domingo, 20 de marzo de 2011

M'ha agradat / No m'ha agradat


M’ha agradat descobrir la quantitat de gent que s’interessa per la lectura. I a més, tenen ganes de fer coses per gaudir llegint.

No m’ha agradat escoltar com el Sr. Alcalde confon la participació amb l’assistència. Per a ell la participació es limita a que la gent vagi als actes.

M’ha agradat donar el tret de sortida a la celebració del 75è aniversari de la independència de la Llagosta.

No m’ha agradat que el PSC vulgui recordar només els últims 30 anys de la nostra historia com a poble. No es pot fer del nostre aniversari un exercici partidista.

M’ha agradat veure la brillantor als ulls dels companys i companyes de la coalició. La il·lusió del canvi es veu a les seves cares.

No m’ha agradat cap de les notícies que venen del Japó. Sembla que la mala sort s’ha instal·lat en aquella illa.

M’ha agradat el merescut reconeixement que hem fet als esportistes locals.

No m’ha agradat que aquest reconeixement no s’hagi fet abans, any rere any.

M’ha agradat veure el resultat de la feina que s’ha estat preparant durant molts mesos.

No m’ha agradat conèixer que gent amb vàlua deixi la política, segurament per desencant.

I avui acabaré amb tres missatges positius, m’ha agradat anar al futbol amb la família. Feia temps que ho desitjava.

M’ha agradat compartir la sobretaula amb el candidat d’ICV a Creixell i el seu equip, parlant de la recuperació de valors i de com podem fer arribar el nostre missatge a la ciutadania.

M’ha agradat i molt fotre’m una calçotada amb els companys d’ICV la Llagosta. L’amistat es la base d’un magnífic equip.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mi blog, como el Ave Fénix

Buenas, os pido disculpas. Disculpas por llevar desde principios de 2015 sin escribir y disculpas porque después de estos casi tres años,...