domingo, 6 de marzo de 2011

M'ha agradat / No m'ha agradat


M’ha agradat voltar per la seu nacional d’ICV i veure que tothom sap la realitat del nostre poble.

No m’ha agradat veure com un pare acomiada la seva filla. Mai uns pares haurien d’enterrar als seus fills.

M’ha agradat la imatge que hem escollit per als cartells de la campanya electoral.

No m’ha agradat el preu del sopar del Dia de la Dona. Amb els temps que corren, 32€ son per pensar-ho dos cops.

M’ha agradat saber que una de les nostres propostes de sempre (moderar la despesa elèctrica als edificis públics) es planteja des del govern de l’estat.

No m’ha agradat la supèrbia d’un entrenador de futbol vers un club dels que es denominen petits.

M’ha agradat la disfressa de la Llagosta. Amb els portaveus dels grups municipals a la balconada.

No m’ha agradat que un regidor ens amenaci a una comissió informativa dient que només podríem parlar d’allò que ell digués.

M’ha agradat descobrir una molt bona banda musical com els Manel.

No m’ha agradat veure la Llagosta, als matins, sense canalla. Els nens i nenes de la Llagosta desperten al nostre poble quan van al col·legi. Se m’ha fet estrany.

I avui acabaré amb dos idees positives; m’ha agradat compartir una calçotada amb els amics, feia temps que no podia compartir una estona amb ells.

I m’ha agradat conèixer que d’aquí uns mesos dues amigues tornaran a ser mares. Felicitats a Cristina i Mónica per la bona notícia i felicitats, també, a Fèlix i Edu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mi blog, como el Ave Fénix

Buenas, os pido disculpas. Disculpas por llevar desde principios de 2015 sin escribir y disculpas porque después de estos casi tres años,...