domingo, 27 de febrero de 2011

M'ha agradat / No m'ha agradat

Hola a tots i totes, avui començo una activitat que espero pugui mantenir en el temps. Intentaré cada diumenge fer un M'ha agradat / No m'ha agradat de tot el que m'hagi passat durant la setmana. Espero sigui del vostre interès. Salut.

M’ha agradat la resposta de la gent a la meva presentació com a candidat.

No m’ha agradat que hi hagi gent, abans de divendres, dedicant-se a despenjar els cartells que anunciaven l’acte.

M’ha agradat descobrir que hi ha més gent de la que pensem que està interessada en la política local.

No m’ha agradat que aquesta gent s’apropi a la política per fer el pitjor de tot, insultar i desprestigiar al adversari.

M’ha agradat veure un vídeo de la Llagosta d’abans, d’avui i de sempre.

No m’ha agradat que se’n faci un ús partidista de l’aniversari de la Llagosta.

M’ha agradat veure com els meus amics em feien un vídeo amb fotos meves i música d’Heroes del Silencio.

No m’ha agradat sentir que com un dels meus companys no viu a la Llagosta no pot preocupar-se per ella.

M’ha agradat veure com el desig d’un poble fa caure la tirania i el despotisme d’un dictador a diversos països.

No m’ha agradat saber que qui governa a la Llagosta insulta i dona l’esquena a una plataforma veïnal, simplement perquè no pensen com ells.

M’ha agradat que el Joan Herrera, sense dir-li nosaltres res, ens feliciti el dissabte al matí per el nostre acte de divendres.

No m’ha agradat que alguns creguin que a la Llagosta no es pot fer res per canviar el color polític de l’Ajuntament.

M’ha agradat descobrir que a tothom que els hi expliquem el nostre projecte, s’enamoren ràpidament i el fan seu.

No m’ha agradat que el senyor alcalde senyali a la oposició per els rumors dels pisos de Planes II.

I per últim, m’ha agradat veure com molta gent comença a saludar-me pel carrer amb la il·lusió del canvi al seus ulls.

No m’ha agradat veure com la persona que conec que més s’estima la Llagosta acabi plorant quan veu que s’utilitza el seu poble amb fins particulars.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mi blog, como el Ave Fénix

Buenas, os pido disculpas. Disculpas por llevar desde principios de 2015 sin escribir y disculpas porque después de estos casi tres años,...