domingo, 10 de abril de 2011

M'ha agradat / No m'ha agradat


M’ha agradat l’assaig “Indigneu-vos” de Stèphane Hessel. Una lectura molt interessant que hauria de ser obligada als 16 anys.

No m’ha agradat, i ja sovinteja, les notícies que arriben del Japó. Quan, realment, començarem a debatre sobre la energia nuclear???

M’ha agradat la trobada que hem fet amb un ciutadà particular de la Llagosta. Ciutadans amb inquietuds que confien en ICV-EUiA i volen ser escoltats.

No m’ha agradat que hagin ficat a la meva família dins el debat electoral. Aquesta no és la campanya neta ni en positiu que alguns diuen voler.

M’ha agradat els senyals de suport de molta gent davant d’aquests atacs. Hi ha molt de sentit comú a la Llagosta.

No m’ha agradat que el PP i el PSOE votin a Brussel·les en contra de deixar de viatjar en 1ª classe i abaixar-se el sou. Amb aquests no sortirem de la crisi mai.

M’ha agradat el començament de la FDM (Fòrum Dental del Mediterrani). Tres dies de feina intensa i molt d’aprenentatge.

No m’ha agradat l’entrevista d’Artur Mas a TV3. Molta prosa per no dir res. Retallen a la Sanitat i donen més ajudes a escoles elitistes que separen nens i nenes.

M’ha agradat confirmar que tinc un equip al voltant meu que pot substituir-me quan jo no hi soc. Això és un equip en el que es pot confiar per a tot.

No m’ha agradat perdre’m la presentació de la candidatura de CIU a la Llagosta. No volia perdre’m cap però la feina mana.

M’ha agradat veure Barcelona plena de seguidors del USAP Perpinyà. Han posat color a la tarda del dissabte per tota la zona de Montjuïc.

No m’ha agradat passar per el meu primer control d’alcoholèmia. Tot i així l’he passat amb bona nota però és un mal tràngol.

M’ha agradat la foto d’equip que ens hem fet la gent de la candidatura d’ICV-EUiA. Som molt bona gent que tenim ganes de canviar les coses.

No m’ha agradat veure que encara hi ha gent que s’amaga darrera d’una identitat falsa per dir el que pensa. Aquesta gent no sap que la mentida té les cames molt curtes... Ja us comentaré.

1 comentario:

  1. He leido en tú blog y en el de tu compañero Jesus Rios que han comenzado a introducir a vuestras familias en la campaña electoral.
    Esperemos que haya sido una ocurrencia fugaz de algún iluminado y no se continue por ese camino, la confrontacion de ideas, programas y formas de entender la politica ha de ser lo que prime en estas elecciones, el juego sucio y las malas formas dejemoslo a un lado, pese a que algunos piensen que todo vale.

    Felicidades a Jesus cuando dice que para hablar de su madre primero hay que lavarse la boca jajaja, hacia tiempo que no me reia tanto. Es una forma distendida de decir que hasta aqui hemos llegado y que esa linea no se ha de cruzar en la contienda electoral.

    ResponderEliminar

Mi blog, como el Ave Fénix

Buenas, os pido disculpas. Disculpas por llevar desde principios de 2015 sin escribir y disculpas porque después de estos casi tres años,...